مامانا کیا ۲۸ هفته واکسن کزاز زدن ظرر نداره که ؟

۷ پاسخ

من زدم نه بچه هم تا قبل واکسن کزاز خودش ایمن میشه

نه منم زده بودم ضرری نداره نکران نباشین

نه گلم منم ۳۲ هفته زدم

نزنی ام موق بستری زایمان بیمارستان میزنن

اگه نزنی ضرر داره

من زدم مشکلی نداره،البته بازم از دکترتون بپرسید

منم باید بزنم، نه ضرر نداره باید بزنیم دیگه

سوال های مرتبط

مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری