کیا واکسن کزاز و زدن؟؟عوارض نداره؟؟

۱۲ پاسخ

عوارض نداره فقط تا چند روز جاش درد میکنه

من ۶ هفته زدن فقط جاش یکم درد گرفت دو روز

من دیروز زدم
دیروز دستم زیادتر درد میکرد کمپرس سرد گذاشتم امروز دیگه دیدم درد خیلی کمه کمپرس گرم نذاشتم

من فقط نیم ساعت لرز کردم
هیچ علائم دیگه ای نداشتم

من بارداری اولم ردم و باید برنی عوارض خاصی نداره من فقط یادمه یکم دستم درد میکرد حالت تب دار بود

من هیچ عوارضی نداشتم

من زدم خیلی وقته ۴ماهم بود زدم فقط خیلی کم خیلی کم ها بدنم داغ شد و دستم یه شب درد میکرد همین

من فقط دستم درد گرفت تا دپ روز محل واکسن

منم زدم فقط سردرد گرفتم
واسه هرکس متفاوته

من نزدم اصن

من باید بزنم ،عوارض نه فقط ممکنه یکم تب کنی و دستت درد بگیره اما اگه ده سال بیشتره که نزدی حتما باید بزنی

من چند روز بدن درد داشتم فقط

سوال های مرتبط

مامان حلماو فاطمه مامان حلماو فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری