کیا تو بارداری واکسن کزاز زدن؟درد داشت؟

۱۶ پاسخ

من زدم دستم چندروز دردمیکرد

اره تا چند روزم درد داشت

من همون اول بارداری زدم اصلانم درد و اذیت نداره

اصلاااا درد نداشت

من زدم ولی ۲/۳ واقعا درد داشت

من دوسه روز دستم دردمیکرد فقط همین

نه درد نداره

من زدم یکم دست درد داری ولی خوب میشه زود

من ۳۰ هفته زدم ، دو روز بازوم یک کوچولو فقط درد داشت ، تب هم نداشتم

من ۲۷هفته زدم
هیچ دردی نداشتم

من توبارداری دومم زدم.نه فقط دستم تادوسه روز یکم‌کوفته بود

من زدم .هفته پیش حین زدن درد نداشت ولی روز بعد دستم خیلی درد گرفت و جاش عین سنگ شد .دو روزم تب کردم و سرگیجه داشتم ..درد دستم بهتر شده ولی هنوز عین سنگه

من‌ زدم فقط بازورم ۳روز درد میکرد حوله گرم باید روش بزاری

سلام چند سال پیش زدم ن درد نداشت

نه درد نداره

درد نداره

سوال های مرتبط

مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی