۳ پاسخ

سلام من تو ماه چهارم زدم.زدنش درد نداشت اما تا چند روز دستم درد میکرد

نه مشکلی نداشت فقط یک روز دستم درد میکرد

منم هفته پیش زدم دو سه روز دستم سنگین بود فقط دیگ الان خوب شده

سوال های مرتبط

مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری