سلام. کیا واکسن کزاز زدن؟ مشکلی که پیش نمیاد برای بچه؟

۸ پاسخ

منم زدم،نه مشکلی نیس

ن فقط درست خودت تا ۳ روز درد میگیره و اینکه حرکت جنین هم کم میشه که طبیعی هست اصلا نگران نباش

من ۳ روز پیش زدم، فقط دستم مقداری درد میکنه هنوز
از چندتا دکتر هم پرسیدم میگن مشکلی نداره

منم زدم

نه مشکلی نداره بزن
جز واکسنای سنگین هست نمیشه تا بچه دنیا اومد بزنن و برای همین دوران بارداری تزریق میشه بچه هم تا ۱۰سالگیش ایمنه

خداییش منم هنوز نزدم اما فردا از دکتر میپرسم از اجازه داد میزنم

اگه مشکلی داشت نمیگفتن بزنیم
میگن باید بزنی تو امکانش هست تو اتاق عمل وسیله ای استریل نشده باشه بگیریم

من امروز زدم ،نه خود دکتر گفت بزن

سوال های مرتبط

مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی