منم زدم،نه مشکلی نیس
ن فقط درست خودت تا ۳ روز درد میگیره و اینکه حرکت جنین هم کم میشه که طبیعی هست اصلا نگران نباش
من ۳ روز پیش زدم، فقط دستم مقداری درد میکنه هنوز
از چندتا دکتر هم پرسیدم میگن مشکلی نداره
منم زدم
نه مشکلی نداره بزن
جز واکسنای سنگین هست نمیشه تا بچه دنیا اومد بزنن و برای همین دوران بارداری تزریق میشه بچه هم تا ۱۰سالگیش ایمنه
خداییش منم هنوز نزدم اما فردا از دکتر میپرسم از اجازه داد میزنم
اگه مشکلی داشت نمیگفتن بزنیم
میگن باید بزنی تو امکانش هست تو اتاق عمل وسیله ای استریل نشده باشه بگیریم
من امروز زدم ،نه خود دکتر گفت بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.