سلام ۳۰ هفته ام کیا واکسن کزاز زدن

۱۱ پاسخ

من قراره این هفته بزنم ولی چون سرما خوردم نمیزنم

من زدم ۳۲ هفته ام تب نداره ولی درد وکوفتگی داره یکم

منم زدم ۲۹هفته

همه بايد بزنن؟؟؟

من 32 هفته زدم

من چند روز پیش زدم

من ۲۷ هفته زدم عوارضی هم نداشت خداروشکر

من زدم

من هنو نزدمممم

من زدم

من زدم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری