کیا واکسن کزاز زدن

۱۷ پاسخ

واسه چیه من نزدم

بهداشت گفت ۲۷هفته باید بزنیم

از هفته چند میزنن؟ منم باید بزنم

من هفته دیگه میزنم

من زدم

من دکترم نگفت بزن

من هفته ۳۰ زدم

من زدم

من زدم یه س روزی میشه

قراره بزنم هنوز نزدم

من هفته پیش زدم

من سر ازدواجم زدم پارسال

من فردا میزنم

حوصله ندارم برم بزنم

من زدم

من زدم

منم 27هفته قرار برم

سوال های مرتبط

مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری