خانوما کیا واکسن کزاز زدن

۱۱ پاسخ

من نزدم گفتم بعد بارداری میزنم

به منم گفتن بزنم نمی‌دونم آخرین بار کی زدم گفتن تو مدرسه زدن اگه ده سال گذشته باشه دوباره بزنم

۳۲ هفته زدم

من 28هفته باید بزنمم

من زدم شب اول یکم تب کردم چند روزم بیحال شدم حالا بدن من خیلی ضعیفه شاید بقیه اینجوری نشن

من زدم

منم میخام بزنم ولی شک دارم چندسال پیش زدم یا نزدم

من ۲۸ هفته زدم هیچ مشکلی نبود خداروشکر

من زدم

من زدم چطور

من بایدبزنم

سوال های مرتبط

مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری