۲/۳ روز دست درد میگیری
من روز بعدش سر درد هم داشتم ولی زیاد نبود
کزاز واسه چی تزریق میشه ؟؟
همه ی باردارا باید بزنن؟؟؟؟
من زدم اصلا درد نداره عزیزم
نه تو با_سن میزنن😂😂😂
اره تو بازوعه درد نداره
من زدم رو بازو،خیلی درد دست شدم و گرم و سرد میشدم کمی هم علائم سرماخوردگی داشتم بعد ۲،۳ روز خوب شدم
من زدم 32 هفته
نه درد خاصی نداشت ،بله به بازو میزنن
اتفاقا گفت شاید تا سه روز دستت درد بگیره ولی برا من درد نگرفت🙂 فقط دو ساعت بعد زدن خیلی کم ی کوچولو درد گرفت
بله رو بازو میزنن . از من دستم چنروز درد میکرد علائم دیگه ای نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.