کیا تو بارداری واکسن کزاز زدن بیان اینجا

۱۱ پاسخ

من امروززدم

من هم‌آنفولانزا زدم هم‌کزار

من امروز بهداشت برام زد

من زدم تو هفته ۲۷ یا ۲۸ یادم نیست فکر کنم ۲۷ بود.

من تو بارداری اولم زده بودم

۲۸ هفته زدم

من بارداری قبلیم زدن

من زدم

من امروز زدم

من زدم

بهداشت بهم گفت باید بزنم ولی نگفت چند هفته

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی