کیا واکسن کزاز زدن؟چند هفتگی؟

۱۰ پاسخ

دکتر دیروز به من گفت ۲۸ هفته به بعد میتونی بزنی

من دیروز واکسن زدم

اگه توی ده سال اخیر زدی نیاز نیست بزنی دیگه.
من خودم ۴ سال پیش زدم.الان دیگه نزدم.
اما اگه ده سال ب بالاست ... باید بزنی

منم میزنم بعد‌از ۲۸ هفته ب‌بعد

من ۲۴هفتگی واکسن کزاز زدم

از ۲۷ هفته به بعد باید زد

یادم باشه بپرسم از دکترم چون میگن واکسن کزاز ده سال یه بار تکرار میشه من چهار سال پیش زدم نمیدونم دوباره باید بزنم یا نه

۲۸

دكتر به من گفت ٢٧-٢٨ هفتگى برو بهداشت بزن

من باید بزنم اما ۲۸ هفته دکتر نامه داده

سوال های مرتبط

مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی