مامانا واکسن کزاز چند هفتگی باید بزنیم

۱۳ پاسخ

۲۸ هفته

من 28 هفته زدم

نزنیم چی میشه؟

۲۸ هفته

۲۸ به بعد

۲۸هفته تا ۳۴ وقت داری من تازه زدم

واجب باید حتما زد

از بعد از ۲۷ هفتگی میتونی بزنی ، تا دو هفته قبل زایمانت

بیست و هشت هفته

من از دکترم پرسیدم گفت بعد از ۲۸ هفته

من فردا میرم بزنم

28 هفته باید بزنی

من ۲۴ هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان دختر ناز مامان دختر ناز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی