سلام مامانا
واکسن کزاز چند هفتگی باید بزنیم؟

۴ پاسخ

به من گفتن ۲۸هفته برم

به من گفت از ۲۸ تا ۳۲ من امروز زدم

من دوسه روز دیگه میزنم....دکترم گفت از هفته ۲۰مبشه زد

از۲۷هفته ب بعد

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد