سلام . واکس کزاز چند هفتگی باید زد؟

۸ پاسخ

من ده هفته زدم ۲۵سالگیم

بهداشت یا دکتر بهت میگن

من دو هفته پیش زدم

منم اون هفته زدم

من دیروز رفتم گفتن دو هفته دیگه بیا بزن ،ولی در کل میگن از هفته ۲۸ تا ۳۲ میزنن

امپول کزاز تو باداری بخاطر چی هست

منم رفتم بهداشت گفت باید بزنی
حالا میترسیدم گفتم نزنم
پس تو بارداری میزنن؟!

۲۷ و ۲۸ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز هفته سی‌وپنجم بارداری