من ۲۹هفته زدم
من دیروز زدم ولی ب زور زدن میگفتم چون هفتم دیرشده بود
ب من گفت ۳۱ هفته بیا بزنبم برات
دکترمن گفت بذار هفته های اخر
عزیزم میشه بپرسم دلیل ای وی اف چی بود مشکل مردونه یا خودتون؟
چون منم در حال انجامم
از۲۷هفته به بعده
تا سنگین نشدی بزن
من سه روز دستم افتاد از درد بعدش خوب شد
٢٨هفته بهداشت بهم گفت منم ٢٨هفته كه شدم بايدبرم بزنم
27 باید بزنی
بهداشت به من گفت ۲۷ هفته بیا بزن
ب من گف ۲۸هفته فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.