خانوما واکسن کزاز رو چند هفتگی باید زد؟

۱۰ پاسخ

من ۲۹هفته زدم

من دیروز زدم ولی ب زور زدن میگفتم چون هفتم دیرشده بود

ب من گفت ۳۱ هفته بیا بزنبم برات

دکترمن گفت بذار هفته های اخر

عزیزم میشه بپرسم دلیل ای وی اف چی بود مشکل مردونه یا خودتون؟
چون منم در حال انجامم

از۲۷هفته به بعده
تا سنگین نشدی بزن
من سه روز دستم افتاد از درد بعدش خوب شد

٢٨هفته بهداشت بهم گفت منم ٢٨هفته كه شدم بايدبرم بزنم

27 باید بزنی

بهداشت به من گفت ۲۷ هفته بیا بزن

ب من گف ۲۸هفته فک کنم

سوال های مرتبط

مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری