واکسن کزاز تا چند هفتگی میشه زد؟

۶ پاسخ

تا یک ماه قبل زایمان باید بزنی همین الان موقعته

تا۳۴هفته وقت هست.بعدزایمان هم نمیشه زد چون هم ب بچه میزنن هم ب خودت.الان بزنی بهتره بچه گناه داره

وای منم باید بزنم یکی دو هفته دیگ

دکتر به من گفت تو هفت ماه بزن منم توهفت ماه بودم زدم .

از ۲۸ تا ۳۲ نهایتا ۳۴

میگم نمیشه بعد زایمان بزنیم.،میترسم.

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی