واکسن کزاز تا چند هفتگی میشه بزنیم

۲۴ پاسخ

من دکترم گف تاقبل ماه ۸باید بزنی

به من که اصن نگفتن

من ۲۷ هفتگی زدم ولی فکر میکنم تا ۳۱بشه بزنی

من نزدم

من دکترم گفت ۲۸ هفته
و زدم خیلی هم درد داشت
هر ۱۰ سال باید زده بشه

من چند روز پیش زدم باید حتما زده بشه اگ‌۱۰ سال از زدنش گذشته چون واس زایمان اگ‌بچه مبتلا ب میکروب کزاز بشه خدایی نکرده مرگ آوره

خیلی هم درد داشت تا سه روز امروز تونستم دستمو تکون بدم

من سه روز پیش زدم

ولش کن نمی‌زنم

من از آمپول میترسم

باش میپرسم

به شما کی گفته که باید بزنید

من کسی چیزی بهم نگفت شاید مهم نیست بزنمش

منظورم دکترا

یعنی نمیشه نزنیم من کسی چیزی بهم نگفته

یه سرچ گوگل کن متوجه میشی

مهم باید بزنیم

نه بهم چیزی نگفت

میترسم

آخه من الان ۲۸م تموم شده بهداشت زنگ زد گفتش که بیست و هشتم اردیبهشت بیا برای مراقبت اون موقع میشم ۳۱هفته

من ۱۵سالگی زدم

نمی‌دونم

فک کنم تا ۳۱ هفته

مال چی‌هست این امپول

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری