امروز من رد میدم قشنگ
میگم واکسن کزاز تا چند هفتگی فرصت هست بزنیم

تصویر
۱۳ پاسخ

عزیزم شما ۱۹ سالت بیشتر نیست که
احتمالا یه بار ۱۴/۱۵ سالگی که میخواستی بری دبیرستان برات زدن دیگه نیاز نیست

خانما منم تو ۱۴ سالگی زدم نیاز باز بزنم

من ۳۲ هفت زدم میگن اخرش همین ۳۲تا ۳۳ هس

به من گفته هفته ۲۶ به بعد

فک کنم تا ۳۵ هفته فرصت هست من خیلی میترسیدم تزریق کنم هفته قبل رفتم زدم اصلا اذیت نشدم فقط یه خورده دستم سنگین شد

عزیزم واکسن کزار رو تو ۱۴،۱۵ سالگی زدیم بعد از ده سال باید زد یعنی ۲۵ سالگی
بعدشم ۲۸ تا ۳۲ هفته میزنن
ولی من خودم تو ۲۵ هفته زدم و بهداشت گفت مشکلی نداره زودترم زد فقط جدیدا بخش نامه اومده حتی ۲۸ هفته به بعد ولی چون ۲۸ هفته میخوام واکسن روگام بزنم ۲۵ هفته واکسن کزاز رو زدم

۲۸ تا ۳۶ هفته عزیزم

تا ۳۶

من دو سال پیش ازدواج کردم بهداشت برام نزد تو ۲۹ هعته رفتم زدم

به است به من گفت تا دو هفته مونده به زایمان هم میتونی بزنی، من هفته ۳۳ زدم

من رفتم گفتن از ۲۸ هفته به بالا میزنیم ، اونموقع ۲۷ هفته بودم ، گفت چون یه بار باید محدوده هفته ۳۰ تا ۳۲ بیای بهداشت برای وزن و فشار و اینا همون موقع بیل واکسنتم بزنیم

عزیزم از زمان ازدواجت باید 10سال بگذره که بززنن بهت من چون 3 ساله ازدواج کردم و اوایل ازدواج بهداشت برام زد دیگه نمیزنن چون کزاز رو هر 10سال یک بار تزریق میکنن

الان‌میتونی بزنی

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری