واکسن کزاز رو چند هفتگی و کجا باید بزنیم؟

۷ پاسخ

بهداشت بهم‌گفت ۲۸ هفته بیا بزنم

بهداشت
من۲۹هفتگی زدم

بهداشت از ۲۷-۲۸ میزنن بالای شش هفت سال از تزریق اخرت بوده بزنی بهتره، من پارسال نزدن هفتم پایین بود بد عفونت کردم

28تا32 باید بری بهداشت بزنی

همه باید بزنن ؟

28زدم بهداشت

۲۸ تا ۳۲ بهداشت

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز هفته سی‌وپنجم بارداری