۶ پاسخ

من زدم روز اول کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم هیچ علائمی

من یادم نمیاد زده باشم تو بهداشت ثبته؟

عزیزم من ۲۵هفته زدم دکتر نوشته بودهمون موقع بزنم و علائمی نداشتم فقط چند روز جای واکسن درد میکرد

عزیزم من ۲۵هفته زدم دکتر نوشته بودهمون موقع بزنم و علائمی نداشتم فقط چند روز جای واکسن درد میکرد

۲۹ به بعد حتما اگه طی۱۰ سال گذشته نزده باشی باید بزنی.علایمش واسه هر کسی فرق داره

بهداشت میزنه اینو باید ده سال یه بار بزنی
هیچ علامتیم ندارع فقط مثل بقیه واکسنا یکم دستت درد میکنه برا من دوروز درد کرد

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی