دکتر من گفت ۲۸ هفته میتونی بزنی و حتما هم بزن که خدای نکرده بعد زایمان داخل بیمارستان اگه وسیله ای کثیف باشه بچه کزاز نگیره
منم نزدم تاالان
نه گلم بعد زایمان بزنی بهتره ممکنه بچه نتونه تحمل کنه و حرکت متوقف بشه آخه خالم زد تو ۵ ماهگی بچش مرد دو ر از جونت تو شکمش
من چندروز پیش زدم.آره حتما بزن.
من نه تب کردم نه درد داشت
منم دیروز زدم بهداشت
حتما بزن، البته اگر ۱۰ سال از عقدت گذشته (موقع آزمایشات پیش از عقد به همه ما واکسن کزاز زدن)٫ خانه بهداشت هفته ۲۸
برات میزنه
۲۸ هفته رو باید رد کنی بعد بزنی من شنبه میرم میزنم
و نیاز برای زایمان حتما باید انجام بشه
چون میزنن بهت بری بیمارستان الان بزنی ک بهتره
اره من دیروز زدم😁😁
چیز خاصی نیست فقط ی مقدار دستت سنگین میشه
اگه سزارین هستی حتما بزن
بهداشت باید بری ببینه آخرین بار کی زدی
هر 10سال باید بزنیم
من ک نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.