۵ پاسخ

اره حتما بزن اگه ۱۰ سال گذشته از تزریقش برای سلامتی خودته

هر ۱۰ سال یکبار باید حتما بزنی
نزدنش خیلی خطرناکه

هر ده سال باید بزنی
اگر از دفعه قبلیت بیشتر از 8 سال گذشته بزنی بهتره.

من نزدم هر ۱۰سال میزنن

سلام من دیروز زدم اره خوبه گفت موقع زایمان عفونت نمیکنی.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان حلماو فاطمه مامان حلماو فاطمه روزهای ابتدایی تولد