من ک از تب و لرزش ترسیدم بزنم 🥲
من ترسیدم نزدم والا بهداشت گف ،گفتم میترسم
واجب ک نه ولی انقدر فواید داره ک بدونی خودت مشتاق میشی بری بزنی،بند ناف بچه رو تقویت میکنه ،سیستم ایمنی تو و بچه تو قوی میکنه،بچه تم تو شکمت واکسینه میشه تا تولد و...
هر ۱۰ سال یه بار باید بزنی
اگه از اخرین باری که زدی ۱۰ سال گذشته الان دوباره باید بزنی.اگه نه که دیگه نیازی نیست
اره برای اتاق عمل واجبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.