سلام .واکسن کزاز برای سزارین واجبه که بزنیم.

۵ پاسخ

من ک از تب و لرزش ترسیدم بزنم 🥲

من ترسیدم نزدم والا بهداشت گف ،گفتم میترسم

واجب ک نه ولی انقدر فواید داره ک بدونی خودت مشتاق میشی بری بزنی،بند ناف بچه رو تقویت میکنه ،سیستم ایمنی تو و بچه تو قوی میکنه،بچه تم تو شکمت واکسینه میشه تا تولد و...

هر ۱۰ سال یه بار باید بزنی
اگه از اخرین باری که زدی ۱۰ سال گذشته الان دوباره باید بزنی.اگه نه که دیگه نیازی نیست

اره برای اتاق عمل واجبه

سوال های مرتبط

مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا🍓🎀 مامان همتا🍓🎀 روزهای ابتدایی تولد