واکسن کزاز برای چیع ؟ یعنی واجبه ؟

۳ پاسخ

اره عزیزم باید ده سال یبار بزنی

اره هرده سال باید بزنی....اگر ده سال شده برو بهداشت بزن من هفته 30زدم

اره مهمه.

سوال های مرتبط

مامان حلماو فاطمه مامان حلماو فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🌞 مامان نی نی🌞 ۱۰ ماهگی
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا🍓🎀 مامان همتا🍓🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمین کوچولو💙 مامان آرمین کوچولو💙 ۲ ماهگی