سلام دوستان.شما واکسن کزاز زدید؟؟زدنش واجبه؟؟

۸ پاسخ

منم نزدم هنوزبهداشتم نرفتم استراحت مطلقیم این هفته حتمامیرم اگه ۱۰سال ازواکسنت گذشته حتمابزن براجلوگیری ازعفونته چون میریم تواتاق عمل بایدبزنیم حتما

واجبه اگر توی ۱۰سال اخیر نزدی حتما بزن

منم پنج روز پیش زدم
میگن واجبع

من امروز زدم😁
بهتره واسه کمتر شدن احتمال عفونت بزنی عزیزم، واسه نی نی هم خطری نداره😘

اره عزیزم باید بزنی و بالای ۲۹ هفته میزنن ، به من گفتن ۳۲ هفته برم . مخصوصا اگه سزارین باشی باید بزنی

مال عفونت دیگه
من قبل بارداری زده بودم

منم باید بزنم🥲

اره عزیزم من ۲۷ هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان دخترم🍭پسرم🍯 مامان دخترم🍭پسرم🍯 ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی