منم نزدم هنوزبهداشتم نرفتم استراحت مطلقیم این هفته حتمامیرم اگه ۱۰سال ازواکسنت گذشته حتمابزن براجلوگیری ازعفونته چون میریم تواتاق عمل بایدبزنیم حتما
واجبه اگر توی ۱۰سال اخیر نزدی حتما بزن
منم پنج روز پیش زدم
میگن واجبع
من امروز زدم😁
بهتره واسه کمتر شدن احتمال عفونت بزنی عزیزم، واسه نی نی هم خطری نداره😘
اره عزیزم باید بزنی و بالای ۲۹ هفته میزنن ، به من گفتن ۳۲ هفته برم . مخصوصا اگه سزارین باشی باید بزنی
مال عفونت دیگه
من قبل بارداری زده بودم
منم باید بزنم🥲
اره عزیزم من ۲۷ هفته زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.