مامانا واکسن کزاز واجبه زدنش؟

۹ پاسخ

باید بزنی من زدم

من نزدم🥴

خیلی خیلی واجب
همه باید هر ۱۰ سال تمدید کنن

من چون ۴ سال پیش زده بودم گفت اوکیه. ولی واجبه

دکتر ب من گف حتما بزن

من امروز رفتم زدم میگن برای منتقل نشدن یک سری عفونت ها حین زایمان خوبه که بزنی تا کوچولوت درگیرش نشه ، اما پروسه بهداشت و تشکیل پرونده و این مسخره بازیاشون خیلی رو اعصاب من امروز ۲ ساعت علاف بودم از این اتاق به اون اتاق تا کارم راه بیفته یه واکسن برام بزنن

اره دکترم که گفت باید بزنی زدم عوارضیم‌ نداره

بمنم دکتر گفت باید بزنی یه هفته پیش رفتم زدم

دكتر منم امروز پرسيد زدم یا ن ولی من اصلا نمیاد زدم یا ن

سوال های مرتبط

مامان همتا🍓🎀 مامان همتا🍓🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🌞 مامان نی نی🌞 ۱۰ ماهگی
مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد