کل دستم سنگین بود.
برا هر کسی متفاوته من علایم نداشتم قبلا زده بودم
برای من درد میکرد تا چند روز دستم
سلام من زدم فقط همون لحظه جاش درد گرفت بعدش حتما کمپرس سرد بزار و علائم هم نداشت
سلام من زدم هیچ علائمی نداشت
فقط یکی دوروز جاش درد گرفت خیلی کم
برا من یه ذره دستم سنگین شد
آره فک کنم داره علائم و درد
من نزدم
نه من زدم فقط قسمتی ک تزریق شد دست میزدم درد میکرد
من هنوز نزدم
من زدم هیچ علایمی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.