مامانا واکسن کزاز درد یا علائم داره بعد زدنش؟؟

۱۰ پاسخ

کل دستم سنگین بود.

برا هر کسی متفاوته من علایم نداشتم قبلا زده بودم

برای من درد میکرد تا چند روز دستم

سلام من زدم فقط همون لحظه جاش درد گرفت بعدش حتما کمپرس سرد بزار و علائم هم نداشت

سلام من زدم هیچ علائمی نداشت
فقط یکی دوروز جاش درد گرفت خیلی کم

برا من یه ذره دستم سنگین شد

آره فک کنم داره علائم و درد
من نزدم

نه من زدم فقط قسمتی ک تزریق شد دست میزدم درد میکرد

من هنوز نزدم

من زدم هیچ علایمی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا🍓🎀 مامان همتا🍓🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیار کوچولو مامان دیار کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری