خانوما واکسن کزاز رو چند هفتگی زدین؟زدنش اجباریه؟

۸ پاسخ

۳۰هفته زدم.
اگه ده سال ازش گذشته باید بزن

من هفته ۳۲زدم

۳۰ هفته زدم

من سنم کم بود نیازنبود

۲۸ هفته ت کامل شد بعد بزن، ۱۰ سال گذشته بله واجبه

اصلا چی هست؟؟؟
من چرا نمیدونم🥲🥲

۱۰سال مگ گذشته؟؟؟اگه نگذشته نمیخاد

۲۸هفته به من گفت بزن

سوال های مرتبط

مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری