سلام صبح بخیر
مامانای عزیز شماها واکسن کزاز زدین؟
چند هفتگی زدین؟

۱۴ پاسخ

من نه سر بچه اولم زدم نه سر این زدم و نمیزنم

قبل بارداری دکتر گفت بزن

۳۰ زدم

اره 26 هفتگی زدم

من دیروز زدم

من ۲۷هفته زدم

دکترم گفت ۲۹هفتت تموم شد یادم بنداز خودتم دوباره

۲۷۷۷۷۷

منم نزدم ونمیزنم واجبم نمیدونم اتفاقی ام نیفتاده

من یکماه پیش

اگه ۱۰ سال از اخرین باری که کزاز زدید گذشته باید بزنید الان .اگه ۱۰سال نشده نیازی نیس

منم ۲۷ هفته زدم و خیلیم واجبه هم خودتون ایمن میشید هم بچه

منم نزدم خودمم دکترم😅

من اصلا نزدم واجبه مگه

سوال های مرتبط

مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی