مامانا واکسن کزاز زدین شما؟چند هفته زدین؟

۹ پاسخ

به من گفته ۲۸ بزن

مگه تو بارداری واکسن کزاز میزنن؟
ده سال یکبار نیست این؟
من سه سال پیش زدم ینی الانم باید بزنم؟

من ۲۱ هفته زدم

من امروز زدم

من رفتم بهداشت گفت خیلی کمه کزاز باید برامون بیاد ک بزنیم براتون😭نگرانم ک اگه نیاد چی کنم

31 هفته زدم

۲۸هفته به بعد

من امروز زدم

من ۲۸ هفته بودم زدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی
مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی