مامانا واکسن کزاز چند هفته زدین ؟

۱۰ پاسخ

نزنیم چی میشه

من نزدم اگه قبلا زده باشی نیازی نیست بزنی .من که دوران دبیرستان زدم گفتن نیاز نیست بزنم

به من گفتن ۲۸ هفته

آخر بیست و شش هفته زدم

۲۸و س روز

من نزدم‌

۲۷تا ۳۴ هفته وقت هست فقط باید با امپول انفولانزا کم کم دو هفته فاصله بزنی

28 تمام

من هنوز نزدم 😢رفتم بهداشت گفتن نداریم

۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی