چند هفته واکسن کزاز زدین

۱۶ پاسخ

من دیروز زدم دستم خیلی دردمیکنه😢

۲۸ هفته گفته بزنم

من دیروز زدم ۲۸ هفته

وقتی مدرسه میرفتیم چندسالگی زدیم؟

من دیروز زدم ۲۹ هفته ۶ روز

به من گفتن باید ۲۷ یا ۲۸ بیای

من دیروز زدم
تو۲۸ هفتم

۳۲ هفته

چرا باید زد؟؟؟ من قبل بارداری زدم. باز باید بزنم؟؟؟

من یکم گلوم درد میکرد نزدن گفتن خوب شدی بیا فردا برم بزنمش
واقعا چرا این کزاز و میزنن؟
خیلی واجب زدنش

۲۸هفته

من ۳۰ هفته زدم

۲۸هفتع

من فردا میخوام بزنم

من ۳۰هفته

3۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی
مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی