خانما واکسن کزاز رو تو هفته چند زدین؟

۸ پاسخ

28زدم

بهداشت ب من برای ۳۴ هفته گفت بیا

بهداشت به من گفت ۲۸هفته بیابزن

از ۲۷ تا ۳۶ هفته وقت هست

من ۲۷ هفته میخام برم بزنم

۲۸ هفته

بهترین زمانش بین ۲۶ هفته تا ۲۸ هفته است

۲۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی