۱۰ پاسخ

من 28هفته زدم

۳۲ هفته

۲۹هفته و ۴روز

عزیزم من چند روز پیش یعنی توی ۲۷ هفته واکسن کزاز رو زدم...

من عزیزم هفته ۸ بودم که رفتم بهداشت همون موقع هم واسم زدن
ولی میتونی هفته های اخر هم بزنی فرقی نداره
کلا ۱۰ سال ایمنی داره

۲۸هفته عزیزم

من امروز تو 30هفته 5روز زدم الان احساس نفس تنگی دارم نی نی ام خیلی تکونای شدیدی داره تاالان سابقه نداشته بنظرتون عوارض واکسنه؟ خیلی نگرانم

من ک نزدم هنوز

من نزدمش

اجباریه؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی