من 28هفته زدم
۳۲ هفته
۲۹هفته و ۴روز
عزیزم من چند روز پیش یعنی توی ۲۷ هفته واکسن کزاز رو زدم...
من عزیزم هفته ۸ بودم که رفتم بهداشت همون موقع هم واسم زدن
ولی میتونی هفته های اخر هم بزنی فرقی نداره
کلا ۱۰ سال ایمنی داره
۲۸هفته عزیزم
من امروز تو 30هفته 5روز زدم الان احساس نفس تنگی دارم نی نی ام خیلی تکونای شدیدی داره تاالان سابقه نداشته بنظرتون عوارض واکسنه؟ خیلی نگرانم
من ک نزدم هنوز
من نزدمش
اجباریه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.