۳۰ هفته زدم نه هیچی
ب من گفت 28 هفته بیا😑🥲
من ۲۸زدم درد نداشت بعدشم اذیت نشدم تب اینا نکردم
به من گفته ۲۷ هفته بیا بزن
مننزدم گفتمنمیخام
من امروز زدم فقط جای واکسن ی خرده درد داره همین
دقیقا ۳۱هفتگیرفتمزدم .نه اصلا اذیت نشدم فقد ی کوچولو جای واکسن درد میکرد ۲روز
اگر نزنی اشکال داره؟؟
از ۲۸ هفته میتونی بزنی
۲۸هفنه ن هیچی نشد دستتم چندساعت کارنکنی باهاش اصن درد نمیگیره
من سر بارداری اولم زدم یادم نیست چند هفته بودم
وای الان من یادم افتاد ک باید برم بزنم🫠
من ۲۴ هفته کنترل داشتم بهداشت واکسن کزاز هم زدن
فقط یه کمی درد داره
من تازه دوروزه زدم نه اذیت آنچنانی نداشت فقط شب رودستم خوابیدم یکم درد گرفت
من هنوز نزدم گفت ۲۸ هفته باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.