مامانا شما چند هفته واکسن کزاز زدین ؟

۱۳ پاسخ

عزیزدلم دکترم به من گفت بین ۲۸ تا ۳۰ هفته بزن

۲۹

۲۸رفتم زدم

بهداشت بهم گفت ۲۸ هفته بیا

من نیم ساعت پیش ۳۰هفته

۲۸هفته

من ۳۰هفته زدم

من همین الان زدم ۲۸ هفته و ۵ روزم

۲۹ هفته

من امروز زدم 28هفته 4 روزمه

هفته 28 باید بزنی

میگن هر چه زودتر بزنی برا جنین بهتره دوزش تو بدنش بیشتره
اصولا ۲۸ هفتگی میزنن

والا برا من که بهداشت هی امروز وفردا میکنه

سوال های مرتبط

مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی
مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی