سلام مامانا شما واکسن کزاز رو چند هفته زدین؟

۵ پاسخ

به من گفتن ۲۸ تا ۳۰ هفته باید بزنیم

ب من گفت هفته 28 بیام بزنم

من ۳۱ هفته زدم

من قبل بارداری زدم

منکه نزدم نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی