خانما شما تو بارداری واکسن کزاز زدین؟
چند هفته؟اذیت نشدید؟

۴ پاسخ

۲۹ هفته و ۵ روز زدم. یه کوچولو فقط دستم درد میکرد و سنگین بود

دکترم گفت 28 هفته به بعد بزنم، پریروز زدم، الان تازه از دیشب جاش درد گرفته، وگرنه مشکل دیگه ای نداشتم خداروشکر

من هنوز نزدم

من قبل بارداریم زدم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی