خانما شما واکسن کزاز زدین؟؟؟

۲۰ پاسخ

ب من گفت ۲۸ هفته بیا

نه نمیزنم.

بمن گفت ۷ماهگی بزن

کجا رفتی زدی کدوم بهداشت

من ۲۹هفتگی زدم

بله امروز رفتم زدم

اره هر ۱۰ سال باید بزنی
من ۲۸هفته زدم

فردا

من نمیزنم

آره

بمن گفتن ۲۴هفته

بلع

هفته پیش زدم

آره گلم منم زدم

اره هفته پیش

تو بارداری اولم زدم

آره من زدم هفته پیش

بله هفته پیش زدم

نه
به من گفتن ۸ سال پیش زدی دیه الان نیازی نیس
هر ده سال ی بار باید بزنیم

نه من حتی ۱۴ سالگیم هم نزدم

سوال های مرتبط

مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی