۸ پاسخ

۲۸ هفته به بعد

من دکترم گف دو هفته دیگه برو بزن

منم نزدم.

۲۷ هفته

احتمالا فردا برم بزنم🥲

بگید که نزدید خودشون بهتون میگن

منم نزدم نمی‌دونم لازمه ک بزنیم

منم نزدم .
دکترمم چیزی نگفت
کلا واکسنارو نمیزنم من

سوال های مرتبط

مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی