واکسن کزاز برا جنین ضرری نداره؟؟زدین شما؟

۹ پاسخ

منم نزدم خودمم مشکل ریه دارم سزارینی هم هستم
ولی خیلی میترسم بزنم میگم ی موقع برا جنین مشکلی پیش نیاد؟؟؟🥺
یا براخودمون

منم زدم زیاد درد هم نداشت

منم زدم زودتر بزن تا خیالت راحت شه
من یه هفته س زدم میگم کاش زودتر میزدم

مفیدم هست چون انتی بادی که از طریق بدن شما دریافت می‌کنه برای سالهای اول زندگی اون حیاتیه.

نه منم زدم برعکس واکسن ها نیازه برا جنین

نه اصلا ضرر نداره
برعکس مفیدم هست
یک ماه اول زندگیشم ایمن میشه

بله من دیروز زدم
از دکترم پرسیدم گفتن حتما بزن

این چه سوالیه آخه اگه ضرر داشت بهداشت که نمیزد

اره من زدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی