سلام خانما شما چند هفتگی واکسن کزاز و زدین؟

۶ پاسخ

سلام ۲۸ هفتگی من زدم

نزدم.

۳۲هفته

۲۴ هفته

من ۳۴ هفته زدم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی
مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد