واکسن کزاز رو چند هفتگی زدین؟ علائمش چی بوده؟

۱۱ پاسخ

ینی همه باردار ها میزنن یا نه اصلا براچی هست

فکر کنم ۲۸ یا ۲۹ هفتگی زدم
و هیچ علائمی هم نداشتم

من دیروز زدم فقط جای واکسن کمی درد میکنه همین

من‌ امروز زدم عزیزم فقط دستم یکم درد داره یکم بیحال شدم

من امروز زدم
دستم درد ميكنه فقط

۳۱ هفته
هیچی فقط یکم درد دست

من پارسال زدم یعنی باید باز بزنم؟؟

من هفته ۲۵ -۲۶ دکترم گفت زدم

علامتی نداشتم جز اینکه همون دستی که واکسن زدم تا دو سه روز درد میکرد یه کم

28 هفتگی بهداشت میزنه

من تو این هفته میخام برم بزنم

۲۸‌من گرفتگی شکم داشتم اون روز ک زدم

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری