۷ پاسخ

من ۲۷ هفته انفولانزا رو زدم
۲۹ هفته هم میخام کزازو بزنم

تو هفته ی ۲۸ میتونی بزنی هیچ‌مشکلی هم نداره فقط ی کوچولو دست درد ممکنه داشته باشی

اصلا بزشکم به من نگفت من نزدم

توی 28 هفته باید بزنی و عوارضش هم برای من فقط شب اول دستم خیلی درد میکرد و نمیتونستم روی اون طرفم بخوابم همین

یکبار۱۵ سالگی زدم
نوبت بعدی هنوز نرسیده، گفتن ۲۵ سالگی باید بزنی

هر ۱۰ سال یکبار باید زد اگ ده سال میگذره بزن
مشکلی هم پیش نمیاد فقط دستت درد میگیره یکم همین

اگه تو ۱۰ سال اخیر نزده باشی باید بزنی من زدم

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی