۱۰ پاسخ

فک کنم ۲۸ هفتگی میزنن

منم دیروز زدم جاش هنوز درد میکنه

دکتر منم گفت ۲۴ تا ۲۷ هفته

من تو 28, هفتگی دکترم گفت بزن
امروز هم واکس کزاز رو زدم

دکترم گف ۳۲ تا ۳۵ هفته

اگ قبلا نزدی الان باید بزنی

بین ۲۷ تا ۳۰

بمن گفتن تو ۲۷ هفته باید بزنی..

نمیدونم ولی بهترین تایمش همون ۲۷-۲۸هفته هستش

28بایذ بزنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد