سلام خانوما واکسن کزاز چند هفتگی باید زد!؟

۸ پاسخ

۲۸ هفته

ب من گفتن بایدبزنی گفتم کی گف از۲۸ب بعد

۱۰ سال باید گذشته باشه از واکسن قبلی؟
من یادم نیس قبلی را کی زدم!!!

من که نمیدونم زدم یا نه چیکار کنم؟؟

۲۷تا ۳۴
من ۳۰ زدم

تا۳۴هفتگی وقت هست ولی زودتربزنی بهتره من ۳۲زدم

هفته 27 تا 31 وقت داری

۲۶ یا۲۷هفته

سوال های مرتبط

مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وششم بارداری