خانوما واکسن کزاز چند هفتگی باید زده بشه ؟

۱۲ پاسخ

باید حتما بزنیم من نشنیده بودم؟

من که دیروز زدم

ب من گفتن ۲۷ هفته برم بزنم تازه امشب میشم ۲۲ هفته😍

من ۲۹ هفته زدم تا ۳۲ وقت هس

من باردازی قبلیم نزدم اصلا

من ۲۸هفته زدم از همین حدودا میشه زد

من همین چند روز پیش زدم

28 اینا تا 34 فکرکنم بشه من 31 هفته زدم

من امروز زدم اخر ۲۷ هفته هستم

من ببینم چند عید بهداشت میاد برم بزنم چون تازه خوب شدم بدنم ضعیفه

نزدم

٢٧ هفتگي عزيزم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی