واکسن کزاز در ۲۷ هفتگی کسی زده؟؟

۷ پاسخ

من باید بزنم تو ۲۷هفته🥲

منم دیروز زدم

من زدم

کلا واکسن ماکسن نمیزنم هیچوقت اخریشو راهنمایی ک بودم زدم دیگه هیچی نزدم

من زدم عزیزم

منم باید بزنم هنوز ک وقتش نشده

من زدم

سوال های مرتبط

مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیا مامان مهدیا ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری