تو دبیرستان شونزده سالگی معمولا میزنن یه برگه هست از اول واکسنای تولد و قد و وزنتو زده اونو نداری
منم زمان عقد نزدم چیز مهمی نیست که الان تو بارداری بخوای بزنی فکر کنم ضررش بیشتر باشه
اره منم کرمان بودم الان که اومدم یزد زنگ زدم اونجا پرسیدم .
تا چند هفتگی وقت دارین بزنیم از چند هفتگی باید زد؟؟
آخرین بار ۱۵ سالگی موقع دبیرستان زدیم باید ۱۰ سال بگذره بعد دوباره بزنی اگه نزدی که الان باید بزنی
از بهداشت محل زندگیت بپرس اگه قبل زده باشی اونجا ثبتش کردن این آمپول هر ۱۰ سال یه بار باید زد
منم نزدمه گفتن باید بزنی برا عقد نزدم
منم موقع دبیرستان زدم آخرین بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.