خانما واکسن کزاز ازچندهفته میشه زد؟

۱۲ پاسخ

ب من امروز خواست بهداشت بزنه
گفتم بعد عید میام نزاشتم بزنه

۲۸هفته

منم ۲روز پیش زدم

اجباریه

من نزدم

از ۲۷هفته ب بعده

من هفته ۲۷

مگه تو بارداری کزاز میزنن!

۲۴هفته به بعد میشه زد

من ۲۹هفته زدم

۲۸تا ۳۲ بزن

من امروز زدم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی
مامان دِلا😍 مامان دِلا😍 ۱۱ ماهگی
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان کیان مامان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی